September 2020

September 29th, 2020

ANUNȚ DE PARTICIPARE

privind achiziționarea mobilierului pentru oficiul AO HOMECARE

AO HOMECARE în parteneriat cu Caritas Republica Cehă, Asociația Obștească Pro-Development implementează Proiectul “Suport și asistență pentru sectorul social din Moldova". Proiectul este finanțat de către Agenția Cehă pentru Dezvoltare prin Programul “Cooperare Cehă de Dezvoltare”.

Obiectivul general al proiectului este de a contribui la dezvoltarea serviciilor de îngrijire la domiciliu în mun.Chișinău.

 În cadrul acestui Proiect, AO HOMECARE respectuos solicită oferte de preț pentru procurarea mobilierului specificate mai jos.

1. Denumirea întreprinderii/Beneficiar: Asociația Obștească Homecare

2. Adresa: Republica Moldova,  mun. Chișinău,  str. Gheorghe Cașu  nr.4

3. Numărul de telefon: +373 60204442.

4. Adresa de e-mail a beneficiarului: ao.homecare@gmail.com

5. Beneficiarul invită operatorii economici interesați, care pot satisface necesitățile, să participe la procedura de achiziție privind livrarea următoarelor bunuri/servicii/lucrări:

Nr.

Denumire Produs

Specificatii

 

Cantitatea

1

Birou de lucru cu tumbă pe laterală

1400x700x750/ 900x450x650

3 buc.

2

Anexă la birou

2400x450x730

1 buc.

3

Dulap combinat p/u haine și acte

1350x430x1950

3 buc.

4

Birou contabilitate 1

1600x1600x750

1 buc.

5

Birou contabilitate 2

1400x700x750/ 900x450x650

1 buc.

6

Dulap combinat p/u haine și acte

2150x430x1950

1 buc.

7

Birou de lucru conducător

2000x1700x770

1 buc.

8

Masă conferință

1700x800x770

1 buc.

9

Dulap combinat p/u haine și acte

2100x450x2150

1 buc.

6. Cerințe față de ofertant:

Compania trebuie să fie înregistrată oficial pe teritoriul Republicii Moldova;

Prezentare succintă a companiei;

Certificatul de înregistrare a companiei;

Cel puțin 3 ani de experiență în domeniul solicitat;

Capacitatea de îndeplinire a sarcinilor în termenii stabiliți;

7. Termenii și condițiile de executare: 30 zile;

8. ​Criteriul de evaluare aplicat: cel mai mic preț total evaluat;

8. Termenul limită de depunere/deschidere a ofertelor – 05 octombrie 2020, ora 16.00;

9. Adresa la care trebuie transmise ofertele: ao.homecare@gmail.com sau în cutia poștală mun. Chișinău, str.Gheorghe Cașu  nr.4;

10. Termenul de valabilitate a ofertelor: 30 de zile;

11. Oferta de preţ: va fi prezentată în MDL (cu 0% TVA și cu TVA);

12. Locul deschiderii ofertelor: mun. Chișinău, str.Gheorghe Cașu  nr.4;

13. Limba în care trebuie redactate ofertele: limba Română ;

14. Contact pentru informații suplimentare:Reprezentantul AO.HOMECARE,+373 60204442

Asociația Oștească ”HOMECARE” își rezervă dreptul de a solicita documente suplimentare în caz de necesitate.

Dosarele incomplete sau aplicațiile expediate după termenul limită indicat nu vor fi luate în considerare pentru evaluare.

Doar candidații preselectați vor fi contactați.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________

September 28th, 2020

ANUNȚ PRIVIND ACHIZIȚIONAREA LUCRĂRILOR DE REPARAȚIE

AO HOMECARE în parteneriat cu Caritas Republica Cehă, Asociația Obștească Pro-Development implementează Proiectul “Suport și asistență pentru sectorul social din Moldova". Proiectul este finanțat de către Agenția Cehă pentru Dezvoltare prin Programul “Cooperare Cehă de Dezvoltare”.

Obiectivul general al proiectului este de a contribui la dezvoltarea serviciilor de îngrijire la domiciliu în mun.Chișinău. În cadrul acestui Proiect, AO HOMECARE contactează o companie de construcție pentru a efectua lucrări de reparație în  Centrul Teoretico-Practic Estera.

1. Denumirea întreprinderii/Beneficiar: Asociația Obștească Homecare

2. Adresa: Republica Moldova,  mun. Chișinău,  str. Gheorghe Cașu  nr.4

3. Numărul de telefon: +373 60204442.

4. Adresa de e-mail a beneficiarului: ao.homecare@gmail.com

5. Beneficiarul invită operatorii economici (persoane juridice și fizice) interesați, care îi pot satisface necesitățile, să participe la procedura de achiziție privind livrarea următoarelor bunuri/servicii/lucrări:

 

crt.

Simbol norme şi Cod  resurse

 

Lucrări

 

U.M.

Cantitate conform datelor din proiect

1

2

3

4

5

 

1

CK11A

Vitrine gata confectionate, montate in zidarie de orice natura, cu suprafata intre 7,5-10,0 mp la constructii montate la inaltimi de pina la 5 m inclusiv, din otel (Установка стеклянной перегородки на базе алюминевый профолей, стекло не прозрачное, цвет и дизайн согласовать с заказчиком)

m2

9,000

 

2

RpCU05C

Executarea strapungerilor pentru conducte sau tiranti in pereti sau plansee din piatra sau beton armat pina la 15 cm (Пробивка сквозных отверстий для трубопроводов)

buc

1,000

 

3

SA17A

Teava din material plastic imbinata prin sudura prin polifuziune, in conducte de distributie, la cladiri de locuit si social culturale, avind diametrul de 25 mm (Пластиковые трубы со сварными стыками в разводящих трубопроводах жилых и социально-культурных зданий, диаметр 25 мм)

m

8,000

 

4

SB05C

Teava din PVC neplastifiata tip usor(U) pentru canalizare, imbinata prin lipire, montata aparent sau ingropata sub pardoseala, avind diametrul de 50 mm (Прокладка канализационных труб  ПВХ, легкого типа, со спаянными стыками,  наружная или под полами, диаметр трубы 50 мм )

m

2,000

 

5

SB06B

Piesa de legatura (cot, piesa de curatire, mufa dubla, compensator de dilatatie si reductie) din teava  PVC tip usor (U), montata prin lipire,  avind diametrul de 50 mm (Соединительные части из ПВХ (колено, промывные части, двойная муфта, расширительная труба и переходник) легкого типа, спаянные, диаметр 50 мм).

buc

3,000

 

6

SD05A

Robinet de reglaj, drept sau coltar, montat inaintea armaturii de la obiectele sanitare, avind diametrul de 3/8" - 1/2" (Регулирующий вентиль, прямой или угловой, устанавливаемый  перед сантехприборами, диаметр 3/8"-1/2").

buc

2,000

 

7

SD04A

Baterie amestecatoare cu brat basculant stativa pentru lavoar sau spalator, indiferent de modul de inchidere, inclusiv pentru handicapati, avind diametrul de 1/2" (Смеситель с откидным (опускным) рычагом для умывальника или рукомойника, с различным способом закрытия, в т.ч. для инвалидов, диаметр 1/2 ").

buc

1,000

 

8

SC04C1

Lavoar din semiportelan, portelan sanitar etc. inclusiv pentru  handicapati, avind teava de scurgere din plumb, montat pe piedestal  (Умывальник с тумбочкой).

buc

1,000

 

9

CI22B

Placaj din placute de ceramica (la pereti, stilpi, pilastri si glafuri)  fixate de adeziv (amestec uscat),  dimensiuni  placute: pina la 200 x 200 mm (Облицовка керамическими плитками (стен, столбов, пилястр и откосов) на клее (сухая смесь)) цвет и размер плиток согласовать с заказчиком.

m2

15,000

 

6. Cerințe față de ofertant:

Compania trebuie să fie înregistrată oficial pe teritoriul Republicii Moldova;

Cel puțin 3 ani de experiență în domeniul solicitat;

Capacitatea de оndeplinire a sarcinilor оn termenii stabiliți;

Experiența anterioară in domeniul respectiv va fi considerată un avantaj.

7. Termenii și condițiile de executare: 30 zile;

8. ​Criteriul de evaluare aplicat: cel mai mic preț total evaluat;

8. Termenul limită de depunere/deschidere a ofertelor – 11 octombrie 2020, ora 16.00;

9. Adresa la care trebuie transmise ofertele: ao.homecare@gmail.com sau în cutia poștală mun. Chișinău, str.Gheorghe Cașu  nr.4;

10. Termenul de valabilitate a ofertelor: 30 de zile;

11. Oferta de preţ: pentru persoane juridice va fi prezentată în MDL (cu 0% TVA și cu TVA); pentru persoane fizice va fi prezentată în MDL(suma brut inclusiv toate taxele);

12. Locul deschiderii ofertelor: mun. Chișinău, str.Gheorghe Cașu  nr.4;

13. Limba în care trebuie redactate ofertele: limba Română ;

14. Persoana responsabilă din AO HOMECARE, va prezenta obiectul pentru companiile interesate  pe 07.10.2020   de la orele 13.00 până la orele 15.00;

Asociația Oștească ”HOMECARE” își rezervă dreptul de a solicita documente suplimentare în caz de necesitate.

Dosarele incomplete sau aplicațiile expediate după termenul limită indicat nu vor fi luate în considerare pentru evaluare.

Doar candidații preselectați vor fi contactați.

 

________________________________________________________________________________________________________________________________________________

September 14th, 2020

TERMENI DE REFERINȚĂ

PENTRU ELABORAREA VERSIUNII NOI A SITE-ULUI WEB

A ASOCIAȚIEI OBȘTEȘTI „HOMECARE”

WWW.HOMECARE.MD

 

1. Context

În perioada 01.01.2020 – 31.12.2020, AO HOMECARE în parteneriat cu Caritas Republica Cehă implementează Proiectul “Suport și asistență pentru sectorul social din Moldova". Proiectul este susținut financiar de Agenția Cehă pentru Dezvoltare. Obiectivul general al proiectului este de a contribui la dezvoltarea serviciilor de îngrijire la domiciliu în mun.Chișinău.

În cadrul acestui Proiect, AO HOMECARE contractează o companie vederea reactualizării și dezvoltării webiste-ului oficial al organizației www.homecare.md în vederea intensificării promovării activităților, serviciilor, proiectelor implementate de către organizație, intesificarea comunicării cu publicul larg, inclusiv beneficiari, parteneri, donatori, etc. Website-ul în versiune nouă urmează să fie lansat la finele lunii noiembrie 2020.

Site-ul oficial al AO Homecare www.homecare.md este un instrument extrem de eficient în promovarea serviciilor medico-sociale și a proiectelor realizate, dar și asigurarea legăturii inverse cu publicul. Site-ul www.homecare.md va afișa cele mai recente realizări pe diferite proiecte şi va fi disponibil în română şi engleză. Versiunea nouă a site-ului are drept scop îmbunătățirea atât a aspectului grafic a platformei, cât și acordarea acesteia la cele mai importante tendințe în domeniul web. Astfel, se va pune accent pe elementele multimedia interactive cum sunt prezentările interactive a comunicatelor și produselor/publicațiilor AO Homecare, dar și utilizarea video și info-graficelor. De asemenea, vor fi utilizate plug-in-urile de comunicare și feedback de pe Facebook, ceea ce va permite măsurarea audienței utilizatorilor.

 

2. Cerințele și funcționalitățile paginii web

Se va considera oportun pentru realizarea sarcinii alegerea exclusiv a soluțiilor software gratuite open source şi open code cel mai frecvent utilizate de companiilece oferă servicii de găzduire WEB (LAMP): PHP, MySQL, Apache (care corespund întru totul termenilor de referinţă înaintaţisoluţiei informatice).

De asemenea, se va ține cont de transferarea tuturor informațiilor de pe versiunea veche a site-ului pe cea nouă. Astfel, cea mai optimă soluție va fi crearea site-ului pe platforma Wordpress.

Soluţia elaborată va trebui să ofere instrumente dinamice şi accesibile care vor permite gestiunea totală a website-ului: de la structură până la conţinut, într-o manieră exclusiv vizuală şi dinamică. In acest sens trebuie proiectat şi realizat un Sistem de Gestiune al Conţinutului accesibil spre utilizare utilizatorilor cu cunoştinţe de operator la calculator (Microsoft Windows,Microsoft Office, Microsoft Internet Explorer, Mozilla FireFox etc.).

De asemenea, interfaţa utilizator şi cea CMS trebuie realizată în 2 versiuni lingvistice: română şi engleză. Trecerea dintr-o versiune în alta se va face sincron, fără a părăsi pagina deja accesată.

Se va ţine cont şi de unele recomandări de nivel internaţional în domeniul realizării aplicaţiilor WEB, cum ar fi:

· recomandările World Wide Web Consortium (W3C) (http://www.w3c.org) privind calitatea conţinutului website-urilor oficiale, posibilităţile vizualizării corecte a informaţiilor, folosind navigatoare Internet larg utilizate, şi compatibilitatea cu diferite platforme informatice;

· recomandările WAI (Web Accessibility Initiative) (http://www.w3c.org/WAI) privind asigurarea posibilităţii utilizării website-urilor oficiale de către persoanele cu dizabilităţi;

· recomandările WCAG (Web Content Accessibility Guidelines) http://w3.org/TR/WCAG20;

· recomandările W3C (http://validator.w3c.org) privind testarea website-urilor oficiale. Website-ul se va testa înconformitate cu aceste recomandări.

3. Realizarea sarcinii în etape

a) Prestatorul în baza Termenilor de Referință și discuțiilor cu reprezentanții AO Homecare direct determină și analizează cerințele, proiectează și prezintă structura website-ului. 

(5zile)

b) Prestatorul dezvoltă designul grafic al website-ului. Vor fi prezentate cel puțin 2 versiuni ale website-ului, iar apoi va fi elaborat designul grafic, care va fi coordonat și aprobat de reprezentanții AO Homecare. (7 zile)

c) Prestatorul dezvoltă codul program al website-ului, integrează designul grafic ș i modulele acestuia într-o versiune prototip al sistemului informatic, demonstrându- se existenta tuturor funcționalităților cerute în termenii de referință. (14 zile)

d) Lucrările de instalare şi testare complexă a prototipului final al website-ului.( 5 zile lucrătoare.)

e) Lansarea site-ului. Site-ul urmează să fie lansat la finele lunii octombrie 2020.

f) Prestatorul pregătește ghidul de gestionare a website-ului pentru administrator și predă toate codurile sursă a tuturor componentelor website-ului și alte informații necessare pentru administrarea website-ului. Prestatorul instruiește un reprezentant responsabil de gestiunea paginii web din cadrul AO Homecare. (2 zile)

g) Prestatorul oferă timp de 12 luni asistență reprezentanților AO Homecare, precum și se obligă se rezolve problemele e ordin tehnic și erorile de pe web-site.

4. Elemente-cheie privind realizarea sarcinii

· La elaborarea paginii de start, se va ţine cont de compatibilitatea perfectă a aspectului website-ului cu navigatoarele Internet: Microsoft Internet Explorer, Mozilla FireFox, Safari, Google Chrome şi Opera.

· Pagina de start (front page) trebuie să fie comod de navigat, astfel încât vizitatorii să poată găsi facil şi rapid informaţia necesară. Pagina de start trebuie realizată în baza unui design original şi agreabil, optimizat pentru toate categoriile devizitatori (re

· Rezoluţie minimă 1024x768, încărcare rapidă, elemente multimedia echilibrate şi optimizate etc).

· Conținutul web site-ului va fi introdus şi afişat în format Unicod (UTF-8) – lucru care va permite afişarea concomitentă a textelor în caractere latine (inclusiv diacriticele româneşti) şi chirilice.

· Fiecare pagină, pe lângă componentele specifice, impuse de tematica acesteia, va conţine şi componente, comune pentru toate paginile şi anume: antetul, meniurile şi subsolul.

· Site-ul va conține motorul de Căutare. Această funcționalitate va permite utilizarea unui motor de căutare intern al site-ului de a găsi informația necesară în baza unui cuvânt sau grupuri de cuvinte.

· Website-ul va fi integrat cu câteva reţele de socializare pentru share: Facebook, Twitter, Youtube, Instagram. De asemenea, va fi conectat la contorul vizitelor prin Google Analytics. Playerul video va fi iframe de pe Youtube sau de pe Vimeo.

· Website-ul trebuie să fie vizualizat la un monitor cu o rezoluţie minimă de 1024 x 768 px fără scroll orizontal. Cu toate acestea, design-ul va fi conceput automat dimensionabil pentru rezoluţiile superioare celei standard.

· Machetarea va fi adaptată pentru dispozitivele mobile (tabletă, smartphone sub orice orientare portrait/landscape).

5. Garanția și mentenanța

După predarea website-ului și aprobare, Prestatorul va oferi garanția pentru o perioadă de 12 luni. Garanția presupune înlăturarea gratuită a defecțiunilor de program (și de machetare) care nu au fost depistate la etapa testării, dar au apărut la etapa exploatării website-ului. Garanția nu presupune dezvoltarea website-ului sau introducerea conținutului, ci doar asigurarea că toate funcționalitățile descrise în acest ToR, precum și în altă documentație de proiect adițională, vor funcționa corect. Perioada de garanție va începe din data semnării acceptanţei finale a livrabilelor.

6. Cerințe față de ofertant

· Compania trebuie să fie înregistrată oficial pe teritoriul Republicii Moldova;

· Cel puțin 3 ani de experiență în domeniul solicitat;

· Capacitatea de lucru în echipă și de îndeplinire a sarcinilor în termenii stabiliți;

· Experiența anterioară de lucru în proiecte asemănătoare va fi considerată un avantaj.

7. Dosarul de aplicare

Companiile interesate sunt invitate să prezinte ofertele care vor conține următoarele documente:

· Prezentare succintă a companiei;

· Certificatul de înregistrare a companiei;

· Portofoliul clienților, care va inlcude Portofoliul experienței de servicii similare;

· Oferta comercială/bugetul pentru realizarea sarcinilor propuse. Bugetul va conține inclusiv cheltuielile legate de transferul website-ului de pe un server pe altul, lucrări de back-up, restabilirea din copiile de rezervă. Oferta de preţ va fi în MDL (cu 0% TVA și cu TVA);

· Alte documente sau recomandări relevante (în funcție de disponibilitate).

Procesul decizional

Dosarele vor fi evaluate în baza următoarelor criterii:

· Experiența și expertiza companiei;

· Bugetul propus.

Instrucțiuni de depunere a dosarului

Propunerile urmează a fi expediate la următoarea adresă de e-mail: ao.homecare@gmail.com până la data de 24 septembrie 2020 (ora 24.00), indicând următoarea referință „Elaborare website”.

Contact pentru informații suplimentare: Reprezentantul AO.HOMECARE,  tel: +37369026395.

Asociația Oștească ”HOMECARE” își rezervă dreptul de a solicita documente suplimentare în caz de necesitate.

Dosarele incomplete sau aplicațiile expediate după termenul limită indicat nu vor fi luate în considerare pentru evaluare.

Doar candidații preselectați vor fi contactați.